Selam kızlar ben aventin şu pembe biberonundan almıştım +1 month olarak almışım ama yenidoğan için de kullanılır mı yoksa illa 1 ayı geçmesi mi gerek? Kilolu bebek olacak bi etkisi olur mu bilmiyorum belirteyim onu da, olmazsa mecbur yeni alacağım çünkü