adatuna Kızlar cumartesi günü beta değerim 225’di. Bugün kan verdim 2250 çıktı ama doktor Sadece ufak bir siyahlık görüyorum o olabilir iki gün sonra tekrar gel bakalım dedi başına böyle bir şey gelen oldu mu? 2250de görünmesi gerekmez mi?
Yenibirannee adatuna canım bence 4-5 gün sonra git. benimde betam 2400 dü gittim kese gözüktü sadece bebeği göremedik sat göre kaç haftalıksın peki?
mavideniz9696 adatuna kese 5. Haftadan sonda hafif görünüyor ama bebek 6. Haftadan sonda vajinal ultrasonda falan görünüyor karında ultrasonda görünmesi için yine bi 7. Haftayı beklemeniz lazım
senem0987 Aşkım bende öğrendiğim gün 4+4 dü betam da 2786 ydı ama kese gözükmedi 2 gün sonra gittim 4+6 da kese göründü çok normal yani
adatuna senem0987 küçük siyah yuvarlak bişi gördü o galiba dedi ama cumartesi daha net görünür sanırım