Eesraaa34 oldu tabiki ilk emzirme yara oldu ama çok aşırı kötü bir yara olmuyor kremi almıştım bi kere kullandım sonra bıraktım süt sürdüm aynı işi gördü zaten emzirme oldukça her seferinde yanma oluyor ilk zamanlar sonradan geçiyor zamanla bu arada hastanede sütyen gereksiz ben takmadım bişey hastanede evde kullanılıyor ama