Fulya12- canım benim bak buraya bu tarz şeyleri yazıp sırf insanlar sana içini rahatlatacak bir şeyler yazsın istiyorsun seni çok iyi anlıyorum çünkü aynılarını yaşadım. Ama inan her hamilelik kendine özel ve biricik. Şimdi burada sana doktora gitmen konusunda tavsiyede bulunanları dinlemeyebilirsin bu senin en doğal hakkın ama inan Allah muhafaza ters bir şey olursa bunun vicdan yükünü taşıyamazsın çünkü maalesef bunu da yaşadım ve biliyorum. Rahimlerin içini bilen ancak Allah’tır ama biz o bebekleri dünyaya getirene kadar elimizdeki imkanlar çerçevesinde kontrollerimizi yaptırmakla mükellefiz. İmkanın varsa randevu falan bekleme, bebişin hareketleri ya da karnının sertliği seni tedirgin ediyorsa mutlaka bi acile git. Bunun ilk ya da 3-5 hamilelik geçirmekle hiç alakası yok çünkü bir terslik olduğunu insan bir şekilde anlar hisseder. Onu taşıyan sensin senin bir parçan sonuçta. Ha olacak olan olur ona kimse engel olamaz ama sen elinden geleni yap sonra Allah’a tevekkül et. 🌸