Kizlar22haftayi bitiriyoruz ilk hamileligimde bel agrisi yasamamistim.biraz ayakta kalsam belim belden asagi ceviremedim Turkceye canaq diyirlar bizde canaq kemiklerimde siddetli agri oluyor.bazen yolda giderken yuruyemiyorum(
Hamilelikten sonra boyle devam edermi acaba belden uyusturulmali.olmustum ilkde.ikincidede aynisi olacaq.sizler ne durumdasiniz? ben yuruyemiyorum resmen((