Merhaba, doktorumun tavsiyesi üzerine gebeliğimin 3. Ayından itibaren bio oil çatlak önleyici yağ + tatlı badem yağı kullanıyorum şuan birisi bitti diğeri bitmek üzere ve 6. Ayıma girdim karnım gittikçe büyüyor şuan bir çatlağım yok. Sizin kullanıp memnun kaldığınız yağlar veya kremler var mı bitmişken değiştirebilirim