Momandbeybi Bebeğinizle / çocuğunuzla aranızdaki güvenli bağlanmayı nasıl sağladınız ? Önerileriniz var mı ?
edabolukbasi3 Momandbeybi ekstra bişey yapmadım tabi onu çok sevdiğimi söyledim her zaman bence güvenli bağlanma anne karnında başlıyor kimse istesede o bağı bozamaz