ipek-15 aynı sey benımde basıma geldi vee nokta kadar umurumda olmadı asla benım oğlumun ufak Bı sağlık sorunu var üç kere ameliyat 5 kere ayakta operasyon geçirdi vee Bi 15 yıl daha böyle devam edecek bu süreçte istemedik kendımızı ona adadık .neyse günlerden bir gün yine oglum için İstanbula geldim duydum ki eşimin akrabaları nerde otursa benım hakkımda tedavi goruyor tüp bebek yaptı tutmadı sürekli tartışıyorlar cocukları olmuyor diye vs.vs. konuşuyorlar bizede gorumcem söyledi gülerek anlatıyor sonra bizide kahkahalar tuttu olabılır dedik olmayada bilir ama oyle Bı durum yok yanı olsa kimden saklıcaz yanı olsun veya olmasın bu kimsenin sorunu değil ama ınanın herseyi kafasına takan ben hiç umurumun da olmadı cunku annelik kutsal bişeh cocuguö bu haldeyken sürekli sehir dışında ameliyatlar olurken ben nasıl ıkıncıye bakabılırım zaten ılkncocugum 3 aylıkken üç ay bakamadım cocugu görmek bile istemedim yanı ıkıncı cocugu da kendımızden mahrum bırakamazdım onların lafıyla getirip ortada sürek anaannen dayıda bırakıp gidemezdim suanda oglum 6 bucuk yasında evet hala devam ediyor ama enazından ıhtjyaclarını kendısı karşılar ıkıncıye bakabilirim diye düşünüyoruz yanı burdayım anneler siz siz olun asla bunlarla kafanızı yormayın onlar anlamaz ama siz piskolojınjxı tamamen mahvedersin yazık sizede oyle içimden geldi anlatmak istedim ⚘️🤗