Üç gündür doktor acildeyim sancıdan duramıyorum ara ara gelip gidiyor bugün ultrasonla baktılar sağ böbrekte büyüme varmış stent takalım dedi kendi doktorum 3 hafta kaldı dayan bence başka doktora da git dedi başka doktor da taktırma bebeğe zarar verir dayan dedi bende istemiyorum taktırmak bu sancı nasıl geçecek yaşayan var mı