yenigebeyim ikizlerin_annesi__ 8-9 haftadaydı sadece düşüreceği gün adet ağrısından biraz fazla olmuş çok kanaması olmuş sonra geçmiş ama
busra0306 ikizlerin_annesi__ banada aynısını dedi bir hafta sonra tekrar gel dedi kalp atışı yoksa konu kapanır dedi
Eslem2112 ikizlerin_annesi__ bence baika bir doktora görün cnm çünkü oğlumda geç döllenmeydi ve bende duymadım ve iki hafta geriden geliyordu ikizlerin_annesi__ bir hafta sonra tekrar gittik ve duyduk kalp atışınj
ikizlerin_annesi__ Eslem2112 yaa herkes öyle diyor aynen bekleyeceğim geriden gelmesi sıkıntı oldu mu peki ? Gelişim geriliği felan ? Birde sizde hiç lekelenme oldu mu