Merhabalar ikili tarama testimde bir sorunum yok temiz çıktı 4lü tarama testi yaptırdım trisomy 21 değerim risksiz fakat trisomy 18 1.72 çıktı riski işaret ediyormuş birşey anlayamadım doktoruma da henüz gösteremedim 14.30 da göstereceğim yardımcı olur musunuz?