Edafmo dedigim gibi hamile degilken 44 kilo 0 beldim dogumdan sonra da o sekilde ciktim ama depend iyi degil ayrica dikis yerini de terletiyor ve giyerken ayaklarinizi yukari cekmeniz lazim hasta bezi direkt ayakta kipirdamadan bile baglanabiliyor dogumdan ciktigimda atlet ya da sutyen giymedim direkt pijamami giydirdiler sutyen 1 sonraki gun fotograf cekiminde icime giymistim