mel35 İdrarı yaparken kaşık bölgesinin üst tarafı ağrı giriyor ve şuan göbek deliğimin alt kısmında çok fazla ağrı hissediyorum nedeni nedir yardımcı olur musunuz oturup kalkarken aynı ağrıyı yaşıyorum