Herkese selam 3. Hamileliğim ilk bebeğimi doğuma 2 hafta kala kaybetmiştim erkek bebekti 🩵
İkinci hamileliğimden de bir oğlum oldu 🩵
Dün öğrendim bir oğlum daha oluyor 🩵
Doktorum kızım sen kız doğuramayacaksın dedi güldü 😂😂
Allah herkesin evlatlarına sağlık , sıhhat , afiyet versin benimkilere inşaallah 🥹🩵🤲🏻
Sağ salim vakti zamanında kucağımıza almayı nasip etsin.
Gelsin erkek bebiş isim önerileri 🥹🩵🩵