Benimde öyle hemen hemen son zamanlarda sadece halsizlik hafif mide yanması başladı 13 haftalık olucak Allahın izniyle tüp bebek Benimkide birşey olduğunu sanmıyorum en son kontrolde Herşey yolundaydı sanırım bu yolda yorulduğumuz için üzülüyor yavrucaklar yormuyor bizi. ilk kızım kendiliğinden doğal oldu 3 ay boyunca kustum afedersiniz🥲