ilaydakaya-21 bir önceki postunuzda jerassi aldık diye yazmıştınız yanılmıyorsam, jerassi ertesi gün hapı değil doğum kontrol hapı. Tabii sonrasında ertes72 aldıysanız tamamdır sorun yok. Oluyor düşük bir ihtimal olsa da, hamile kalan çok duydum yani. Bebişiniz de şans getirsin hiç üzülmeyin nasibi varmış demek ki 🤍🥲🥰