Ebru0101 seni cok iyi anliyorum ilk bayram hoca bakti bi sorun yok ama tabiki uzmanin bakmasi iyi olur demisti guzelyalida yaptirdim cok iyi bi doktordu tek tek anlatti gosterdi hersey yolunda dedi cok sukur🙏 ve ben gidecegim aksm uyumadim korkudan😀 kesinlikle evham yapma allahin izniyle hersey guzel gecer🙏