Nur67 Yasmin mide bulantısı baş ağrısı yapıyor mu? Kullananlarom tecrübesi nasıl? Bende migren var normalde onu tetikliyor sanırım 4 gündür kullanıyorum mide bulantısı çok yapıyor yemek yapamıyorum yemekler mide bulandırıyor başım ağrıyor.
ibcmom Nur67 bende yapmamıştı ama bi arkadasım sizin dediğiniz gibi oldu. hapa rağmen hamile kaldı diye korktuk 😂
Theaydins Nur67 doğum kontrol hapları direkt hormonları etkilediği için ne yazık ki migreni tetikliyor bu nedenle ben de kullanamıyorum ve evet Yasmin bende aynı hamilelikteki gibi bulantı yapmıştı
NurAyse_nur Yapiyor canim ilk 1 ay bazen 2 ay zorluyor sonra bunyen alisiyor alismazsa kesersin hapi ama bana doktor en az yan etkilisi yasmin demisti.. her ne kadar boyle deseler de her ilacin muhakkak yan etkisi var.
Nur67 NurAyse_nur ben sadece 21 gün kullanıcam 1 kerelik yani. Yapıyor sanırım kullandığım günden beri böyle
reyhan03K Nur67 ben 8 sene kullandım hamile kalma asla olmuyor aynı saatte kullanırsan bırakınca 2 ayda hamile kaldım
herseyguzelolacak6 Nur67 nasıl yani yasmin ile mi ? Yasmin doğum kontrol hapı doktor bana da vermişti Fsh baskılamak için
Nur67 herseyguzelolacak6 fsh düşürüyor mu? Ben ilk defa kullanıyorum da adet olmak için. Evet yasmin kullanınca hamile kalmış.
Nur67 Theaydins bende çok fazla yan etk gösterdi bende saatini değiştirip bu saatlerde içiyorum ki gece uyuyorum zaten yoksa öğlen alınca çok kötü oluyordum.
herseyguzelolacak6 Nur67 İçinde östrojen hormonu içerdiği için geçici bi şekilde düşürüyor doktor tedavi sırasında fsh ı düşürmek baskılamak amaçlı vermişti ve 74 ten 35 e düşmüştü 1 ay olmadan zaten sonrasında adet olunuyor ilaç bitince (tabi bu geçici bi düşüş dediğim gibi) Tedavi sırasında baskılamak amaçlı