Mutluluk007 Talentedmom Biri çocukluğumdan beri sevdiğim isim ☺️diğeri de 4-5 yıldır hoşuma gidiyor 🙃
Blackkk İkisi de çok var Gökçe birkaç senedir arka planda kaldı defne ismi şuan zirve de ben olsam Gökçe koyardım ikisi arasından şuan yaşıtları hep defne olacak çünkü