Meral_63
Canım bende daha öğrendim gebeliğimi hatta dün ikinciye kan verdim betam 600lerde çıktı
Doktora sordum yerleşme kanaması yok normal mi filan diye olmaması daha iyi hatta dedi bende korkmuştum senin gibi içimizi ferah tutalım sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah❤️