GamzeAglmz nazli0306 seni çok iyi anlıyorum insan konduramıyor inanmak istemiyor ama sağlımız daha önemli hayırlısıysa olur zaten kendini öyle motive et
nazli0306 GamzeAglmz 2 sene önce de düşük yaptım dediğin gibi konduramıyorum hayırlısı dicez napalım yarın bakalım sabah kan vercem 10 da randevum var ne dıcek bakalım doktor yaşayıp görücez
GamzeAglmz nazli0306 herşey olacağına varır inşallah en yakın zamanda hayırlısıyla istediğin haberi alırsın