Ezgi3944 Ben yaptırmadım. Gerek duymadım açıkçası. Yaptırana saygım var, isteyen yaptırsın tabi ama bence kafa karışıklığına sebep oluyor. Hamile kalmadan önce çok okumuştum yanlış çıkan sonuçları. Stresli bir insanım, o şekilde daha da strese gireceğimi düşünerek yaptırmadım. Detaylı ultrasonda bile yanlış ölçümlerle yanlış sonuçlar ortaya çıkabiliyor. Detaylıda hiçbir sorun görünmeyen bebeklerde doğduğunda anlaşılan kromozom hastalıkları görülebiliyor ya da detaylıda kesin kromozom bozukluğu var denilen bebekler sorunsuz doğabiliyor. Kısacası netlik hiçbir zaman yok. Genetik testler belki bir nebze daha doğruluğu yüksek testlerdir. Çok takıntılı bir insansanız onlar önerilir. Tarama testleri ve detaylı ultrason tam olarak güvenilir değildir. Tabi ki bazen doğru da çıkabiliyor, ben de hiçbir şey anlamadım bu durumdan ama çok fazla araştırıyorum, okuyorum. Benim bildiklerim bu kadar. Karar size kalmış 😇