Merhaba hamile bayan arkadaşlarım size birşey danışmak istiyorum geçen hafta kasık agrım çok oldugu için özel doktora gittim ve daha önce 17 haftalık bebegimi kaybettigimi söyledim oda bana kan sulandırıcı igne kullanmam gerektigini tavsiye etti aranızda kullanan var mı acaba şuan 13+5 haftalık hamileyim yardımcı olur musunuz acaba kullanıpta faydasını gören var mı ?