esra34_ Kızlar 32+5 hamileyim çok sıkışmış ama kabız gibi ağrım oluyor karnım taş gibi böyle sadece ıkınmak istiyorum tuvalete gidiyorum ama bir şey yok sizde de böyle oluyor mu yada bilsigi olan varmı niye böyle oluyor
FtmaGlr esra34_ Geçen hafta kısa süreli ben de ona benzer bir şey yaşadım. Kabızlık değil ama yürüyüşe gitmiştik eşimle tuvaletim var gibi gidip geliyorum ama yok 1 gün oldu geçti karnımda arada sertlik olarak kasılma olarak adlandırabiliriz
esra34_ Turuncukadin işte kabız olsa zorlayınca olurdu heralde diye düşünüyorum sancı kasılma mi anlayamadım
Turuncukadin esra34_ yok ya zorlasan da olmayabilir kabızlık böyle bir şey. Geçti mi peki karnındaki rahatsızlık
FtmaGlr esra34_ yalnız tuvalette çok zaman geçirmeyin sadece varsa gidin otueup kalmayın doktorlar önermiyor
Femay esra34_ ileriki hafta sancılarını tanımıyorum ama suni sancı almış biri olarak büyük tuvaletini yapma hissi veriyor. Eğer öyleyse bence bir doktora gidin ne olur ne olmaz
esra34_ Femay pazartesi günü gitim bı sorun yok dedi bugün sabahtan tır boyleyim akşam da böyle olursam bı acile goruncem
Edafmo esra34_ 34+0 ım ve üç dört gündür bende de aynı ve kabız değilim. Zaten bebek her an çıkacakmış gibi hissediyorum orası ayrı, çatı kemiklerim sızlıyor apayrı, bir de üstüne bu büyük tuvaletim varmış hissi çok yorucu olmaya başladı..
esra34_ Edafmo benim bebek makat geliş pazartesi günü dedi doktor acaba onu döndü çok baskı yapiyir anlamadım uzanırken bidaha tutuyor bırakıyor ayakta oturarak hep aynı baskı var yani
esra34_ Turuncukadin yok düzensiz seyilde tutup bırakıyor sabahtandir bebek ters ti makat gelisli dedi pazartesi günü doktor acaba o mu dönüyor yada döndü de baskı yapiyir
Edafmo esra34_ benim 32 de gittiğimde baş aşağıydı pozisyonu. Belki sizin de dönmüştür ondan kaynaklıdır