mrsozturk Kızlar 7+3 hamileyim. Kanda crp değerim 53 çıktı. Kadın doğum doktoruna gösterdim ve sorun yok enfeksiyon olabilir hamilelikte normal, bebeği etkşleyen bir şey değil bu dedi ama içim de pek rahat etmedi açıkçası. Daha önce başına gelen oldu mu?
edabolukbasi3 mrsozturk 15. hsftadayım ara ara yükseliyor 21 falandı en son doktorlar önemsemiyorlar pek
Ahsenmira Benim crp 18 di kadın doğum doktorum bir haftalık antibiyotik başladı ama öksürükdennduramıyordum aynı senin haftalarında oldum bende. gece yatamıyordum kötüydüm yani antibiyotikle toparladım