Mom72626 Kızlar bu durumu yaşayan oldu mu ? Zaten sağ tarafıma gebe kaldığımdan ver hiç yatamıyorum hep kaburgam acıyor ağrıyor. Ama bugün şiddetli sağ bacak kaburga boşluk ağrısı ile uyandım. Sanki bacağınızın üzerine oturursunuz da uyuşma ağrı olur ya aynen öyle.
Senaaydin Oo kaburga ağrısını Allahım düşmanıma vermesin çok kötü 36+4 deyim 1 aydan fazladır çektim ne yatabildim nefes alırken bile kaburgam ağırıyordu sıcak duşlar aldım o bölgeye mesaj yaptım sanki ondan sonra geçti yada geçiceği vardı bilmiyorum hala tam geçmiş değil yatakta sağa sola dönerken ağırıyor ama şükürler olsun ki eskisi gibi değil 🙏 umarım sizinde hemenn geçer ☺️
Mom72626 Senaaydin benim baya erken başlamış o zaman 🙄 11. Haftayım ama 10. Haftadan beri var. Doktoruma sordum şimdi oda magnezyum verdi. Akşam deneyeceğim bakalım işe yarayacak mı ? 🙄 sağ tarafıma yatmayı unuttum artık.
Senaaydin Mom72626 magnezyum yarar benim bir akrabama da senin gibi erken vakit başladı magnezyum ilacı iyi geldi inşallah sanada iyi gelir