Kızlar selam geçenlerde Instagram‘da takılırken yabancı bir (doktor mu psikolog mu tam olarak bilmiyorum) kadının Bir videosuna denk geldim. Diyordu ki şu an hamileyseniz bebeğinize bir şarkı armağan edin ve o şarkı bebeğiniz ve size ait olsun. Ve her gün doğum yapana kadar o şarkıyı açın ve karnınızı severek dinleyin. Bebeğiniz doğduktan sonra bu şarkıyı duyduğunda anne karnında da duyduğu içim sakinleşeceğini ve onu mutlu edecegini söylüyordu . Yani ne kadar doğrudur bilmiyorum ama bu düşünce bile
Beni o kadar mutlu etti ki, zaten çok duygusal bir insanım ve bu fikir benim çok hoşuma gitti her gün bebegimi sectigim şarkıyı açıyorum ve dinliyorum . Dinlerken de bir 2 dakikalığına da olsa hayatın hamileliğin dünyanın stresinden uzaklaşmış oluyorum güzel hayaller kuruyorum ve pozitif bir enerji hissediyorum bu da bebeğime iyi geliyordur muhakkak . Bu fikri gördüğümde etrafındaki tüm hamile arkadaşlarıma söyledim buraya da yazmak istedim 🌸