Melisal prograf kullandım, hayır ilk deneme olumsuz, sonra histereskopi oldum tekrar transfer oldum 2. Deneme boş gebelikti, 3. Deneme tekrar boş gebelik oldu, 4. Deneme de prograf ve oliclinomel lipit serum kullandım, pozitifi gördük. Bi oğlum oldu. Bu yıl tekrar serumla prograf harici farklı ilaçlar da kullandım tekrar pozitifi gördüm 16. Haftadayım henüz. Darısı inşallah sizin başınıza. Rabbim inşallah benim kadar uğraştırmaz sizi 🙏🏼🙏🏼