Denizalpim canim disari cik bir nefes al su ic oyle dene bende de ayni sekilde oldu o haftalarda ani bebek ölümü riskim olduğu icin ben daha tedirgin olmuştum nts cektirdim kalp atisi falan gayet normaldi 2 gun oyle hareketlerini varla yok arasinda hissettim sonra normale döndü arada kendini dinlenmeye aliyormus bebekler bide yeri daraldığı icin az hareket ediyor oncekine göre takipte kal yinede hic hareket hissetmezsen doktoruna git