Kızlar 6+3 oldum . Herhangi bi belirtim yok uyku meme hassasiyeti var sadece . Son günlerde midem kaziniyor gibi ağrıyor , ama aç değilim , tokken bile olabiliyor , özellikle uyumadan önce ve sabah uyandığımda. Yani bu tam olarak ne oluyor anlamadım kazinma gibi bir his . Onu rahatlatmak için öneriniz var mı ?