Seelliinn Kızlar 17 nisanda hamile olduğumu öğrendim sonea keseyi gördük ama şuan hiç bişey hiç bi belirtim yok acaba normalmi ?
Basakparlar Seelliinn illa belirti olacak diye kendinizi strese sokmayın benimde hiç belirtim yoktu bulantım dahi olmadı hiç 30 haftalığım herkesin bünyesi farklı
yagmurksk Seelliinn çok normal ben de öyleydim hamile olduğumu unutuyordum hatta hep o kadar normaldi her şey
Ayseguls_baby Canım ben de 22 nisanda öğrendim şu an 5+2 yiz bende de belirti yok sadece göğüs hassasiyeti var. Normalmiş daha erkenmiş 7 haftadan sonra belirtiler oluyor diye okudum
Seelliinn Ayseguls_baby ay evet benimde göğüslerim çok acıyo asla dokunamıyorum ama başka belirtim yok acaba dedim kendi kendime
Minimeee Normal tabiki 9 haftaya kadar bir şey hissetmedim sonra hafif mide bulantıları başladı o kadar ağrı sızı sancı filan yapmadı bendede