Merhaba güzel anneler şimdi kızım 4 yaşında ikinci çocuğa gebeyim 2025 Temmuz son haftası bekliyoruz bu devlet yardımı konusunda bir şry sormak istiyorum şimdi ben tek seferlik beş bin mi alacağım yoksa beş yıl boyunca 1200 küsuratlı bir şey Dİ sanırım onu mu alacağım benim bildiğim ve anladığım tek seferlik beş bin bu konuda bilgisi olan varmı