Sumhanim canım benim 1 adet 9,5 cm 1 adet de 5,5 cm sol yumurtalık da birbirine bitişik çikolata kistin vardı. Hematoloji sebeblerden ben hormon ilacı tedavisi göremedim . Önce bir ilaçla tedavi dene eğer bir engelin yoksa . Ben çaresizlikten oldum ameliyat kistler de çok büyüktü. Ama operasyon sonrası çok rahat geçti . İlk 1 sene amh testi bize doğru sonuç vermez dedi doktor o sebeble hiç yapmadık ama ultrason da yumurtlamam çok iyiydi hiç bir sorun yok çok şükür . Şimdi 2. Çocuğu istiyoruz 2 aydır korunmayı bıraktık. Doktor hersey yolun da dedi . Ameliyatın negatif riskleri beni bulmadı çok şükür.