kızlar, reglinin 8. gününden itibaren gün aşırı denedik. ovülasyon testi yapıyordum. pik görünce 3 gün üst üstte ve erkek biyoloji saatine uyuyarak değerlendirdim. vitaminlerle, beslenmeyle ve egzersizlerle kendimize dikkat ediyoruz. dün test yaptım negatif çıktı. bugün sadece hafif ishal var. regl olacak gibi de belirtim yok. hamile kalmış gibide. ne karın ağrısı ne hassasiyet. yaşayan oldu mu.?