Evrim-96 Bana da vifolic verdi, sanırım üçüncü aydan sonra. Gebelikten üç ay önce ve ilk üç ay folidoce kullanıyordum. Üç ay bittiği gibi vifolice geçtik. 30.haftamdayım hâlâ devam ediyorum. Bi sıkıntı olacağını sanmıyorum. Doktoruma güveniyorum. İki hafta önce kontrol günümde sordum devam ediyor muyuz diye. Evet dedi. Devam ediyorum, çok şükür bi sıkıntı da yaşamadım. Siz de endişe etmeyin vardır bir bildikleri 🤭