dilanabidin_00X Arkadaşlar adetim bir gün gecikti tek çizgi çıktı 20 dakika sonra silik çizgi çıktı ve ben bugün yine denedim testi hafif bir silik çizgi yine çıktı hamile miyim değil miyim çok merak ediyorum
gokcekocyigiit efeduru ilk 5 dk da çıktıysa evet olabilir, kan verin en iyisi, hakkınızda hayırlısı 🌼
GULLMOMMY dilanabidin_00X en üst köşede 3 çizgi var oraya baş orada resim yükle yazıyor ona başım mutlu resimden yükleyebilirsiniz
hhaziran dilanabidin_00X test bozuk gibi duruyor. Farklı test alıp deneyin isterseniz yada en net cevabı kan vererek alırsınız
GezenTavuk_2 dilanabidin_00X bu test çok yalancı pozitif veriyor Bence başka marka deneyin ve test bozuk gibi
dilanabidin_00X GezenTavuk_2 Canım ilk başta Ben de öyle düşünmüştüm sabahında yine bir test denedim işte 30 dakika falan geçti sonra yine aynı gibisi çıktı silik çizgi çıktı
dilanabidin_00X hhaziran En iyisi öyle yapmam lazım bide hangi test daha çabuk cevap verir hangisini öneriyorsunuz