Urbe1 Kızlar 32.haftayım dehşet bir yanmam var.Doktor Lansoprol verdi bugün içtim.Umarım etki eder.Gaviscon,galviks felan hiçbirşey fayda etmez oldı
esca344 Urbe1 ben de suruplarla idare ettim ama tam anlamıyla gecirmedi hicbir sey doguma bile muthis bir yanma ile girdim dogurdum kurtuldum🫢
ikibebelianne-M Urbe1 ilaca ek olarak soğuk laktozsuz süt deneyin ağır yemek yiyince benimde midem yanıyor cayır cayır tek kurtarıcım. Normal süt şişiriyor özellikle laktozsuz
Urbe1 efeduru Bu haftalarda gavisconla idare ediyordum.İlk onu dene çünkü o kana karışmıyor zararı yok geçmezse doktoruna danışırsın değiştiriyorlar zaten
Urbe1 ikibebelianne-M Aynen başucumda laktozsuz süt ve tahinle yatıyorum ama 20 dk sonra tekrar bir yanma başlıyor.Oda fayda etmez oldu bende inş sizde işe yarar
efeduru Urbe1 yok bana hiç fayda etmiyor ilk hamileligim de de aşırı yanıyordu devam ederse gideyim bakayım
Yenibirisi Urbe1 tahin yemeyi deneyin iyi gelebilir bir tatlı kaşığı alın yutması biraz zor ama rahatlatabilir ya da sarı leblebi
Urbe1 Yenibirisi Tahin alıyorum ama çok değil ya 20 dk maximum kesiyor.Sarı leblebide kabız olurum diye çekiniyorum açıkcası
Tinkivinkidipsi Urbe1 33 haftalığım benim de 32de başladı midem bi yandı böyle 2 3 gün sonra geçti arada da göğsümde ve kasığımda baskı oluyor bebek oynadıkça