Bende kızarıklık şeklinde başlamıştı, kalp damara gözüktüm aslında onlar sanırm varis değilmiş ama bana yine de varis çorabı verdi. Beni rahatlattı baya özellikle ödem konusunda. Orta sertlik ve diz altı vermişti çorabı o yüzden günlük kullanıyorum iyi geliyor.