Kızlar 23 haftalık hamileyim. 23. Haftama giriş yapana kadar hiç bir problemim yok rahatım diye diye girdim. 5 gündür olmayan sıkıntım yok 😄🤧 grip oldum asla iyileşemiyorum. Öksürük ciğerlerime indi sesim çıkmıyor. Bel ağrısı desem yürütmüyor ani hareket edemiyorum kuyruk sokumumun hafif sağındaki kemiğim çokkk acıyor. Resmen paytak yürüyorum ama acıdan göbekten değil. Bir de dün hemoroidim (bağsur) çıktı ama nasıl bir ağrı. Gece boyunca döndüm durdum ağrıdan. Kabızlık bir durumum da yoktu bu arada. Ya yaşayan geçecek diyen birileri var mı? Ya da ne yapabilirim bu hadi beli de geçtim ama hemorid ağrısına napıcam? Sizler hepsini nasıl geçirdiniz süreciniz nasıl oldu