Bir-anne21 Kızlar oğlum bir hafta küvezde kaldı emme refleksi yoktu tedaviyi reddedip eve getirdik biberonla emme refleksi kazandırdık ama mememi ilk zamanlar tutuyordu şimdi tutmuyor nasıl kabul ettirebilirim tecrübeli anneler yardım edermisiniz
Nursah2 Bir-anne21 silikon başlık kullanabilirsiniz. Benim kızlarım biberona alıştıktan sonra meme reddi yaşamıştım ve anca bu fayda etmişti
canssam Bir-anne21 tadaviyi neden reddettiniz orda emzirme eğitimi de veriliyo dizenli aralıklarla emzirmeye gidiyosunuz diye biliyorum
tgbavural Bir-anne21 bende zor bir doğum sonrası süreç geçirdim bebeğimle ten teması yapamadım o yüzden memeyi almadı şu an silikon uç kullanıyorum güzel emiyor
bobirrik Bir-anne21 Bebeğinizi emzirir gibi yapıp sağdığınız sütü enjektör ile yukarıdan hafif akıtarak besleyebilirsiniz Biberon emme refleksi kazandırsa dahi zaten meme reddi yapar, kolayı varken zoru seçmez bebeklerde.
Bir-anne21 canssam tedaviyi reddettik çünkü boşuna bekletiyorlardı bize sürekli ağızdan beslicez diyolardı ama süreyi uzattılar doktorumuzda herşey düzeldi sadece ağızdan beslerken durumu ne olcak onu kontrol ediyoruz dedi her gittiğimizde henüz beslemedik dediler bir haftayı doldurmuştu ve tehlike geçmişti o artık devletten para almak için uzattıklarını düşünüp çıkardık
Bir-anne21 tgbavural silikon uç bugün aldım ama göğsümün ucu küçük uç biraz boşluk kalıyo ve bebeğim pğremetre ağzına büyük kalıyo yani yada ben yapamadım bilmiyorum ama olmadı
tgbavural Bir-anne21 evet uçlar biraz büyük prematüre olduğu için belki de daha büyük gelmiştir benimde ucunda boşluk kalıyor ilk günler çok çekemiyor gibime geliyordu ama sonradan emme refleksi geliştikçe çekmeye başladı
Bir-anne21 tgbavural ilerleyen dönemde kullanıcam sanırım ama inşallah sütüm kesilmez sağım yapıyorum sürekli
Mirayy_21 Bir-anne21 ya bi yerde sonda görmüştüm küçük ince pipet gibi Ordan süt geliyor göğsü de veriyorsun süt gelince göğüs e alışıyorlarmış çok bi bilgim yok bi araştır derim