1mihrimah 6 cm açılmam var sıfır sancı suni almak istemiyorum bu kadar açılmaya nasıl kendi sancım gelmiyor kızlar kafayı yiyeceğim ne yapsam sancılarım gelir tükendimmmm☹️☹️☹️
Turuncukadin 1mihrimah bilgim yok canım üstte kalsın sağlıkla kucağına al inşallah. Suni sancı neden almak istemiyorsun
Rafaelli 1mihrimah ama ne guzel ya o kadar acılmanız olmus agrısız, agrınızda gelır ınşAllah hemen dogurursunuz, menım 2cm acılma vardı ılk gebelıkde agrıdan geberıyordum nerdeyse epıdural aldım sunı sancıda aldıgım ıcın daha şıddetliydi
Mervee09 1mihrimah Ne güzel 6 cm aciklik olmus bile ben 6 cm gelene kadar ne cekmistim bi bakıma şansli sayılırsiniz😊Böyle durumlarda bazi doktorlar suyuda patlatabiliyo suyu patlatınca sancıda basliyomus acılmada hızlı ilerliyomus
ertonunannesi23 1mihrimah ay masallah ya benimde sancım vardı açılmam yoktu. Sancimda gitti. Bende de sizinkinin tam tersi 🥲 Allah kendi sancimizla doğum yapmayı nasip etsin inşallah. Birde bir şey sormak istiyorum örnek olarka benim 2-3 cm açılmam var bekleyip açılma olmazsa suni sancı almak istiyorum ama herkes sakın isteme diyir. 39. Haftamdayim . Bende vajinal doğum istiyorum. Ee o kadar açılma ve sancı varsa da sezaryene yönelmek istemem şahsen
1mihrimah Turuncukadin ilk doğumumda aldım bu ikincisi çok zordu canım çıktı artık can veriyorum sanmıştım çok korkuyorum kendi sancım gelsin istiyorum
1mihrimah Rafaelli bende ilk doğumda suni sancı aldım dayanamadım epidural istedim hiçbir faydası olmadı asla sancılarımın şiddetini azaltmadı
1mihrimah Mervee09 doktorum öyle bişey demedi bekleyelim dedi 38+4üm 40 olana kadar gelmezse suni verecek 🥲
Ceiydda ertonunannesi23 acilma varken suni sanci yine mantıklı ama açılma yokken sanırım ise yaramiyormus