zynrn Canım ikiz gebeliklerde kanama tek gebeliğe göre çok oluyor malesefki. Ben 33+5 de doğurdum ve o zamana kadar hep kanadım. İlaçlar iğneler ve bol bol yatış la geçti gebeliğim. Benden tavsiye kanamanız olduğu sürece dinlenin ev işi falan yapmayın. Umarım sağ sağlım alırsınız kucağınıza