Yodik Arkadaşlar 27 haftamdayım kansızlık var ilaç kullansamda yükselmiyor aynı durumu yaşayan varmı acaba ne tüketsem fayda görürüm ilaç harici
ddefnos Yodik ilk gebeligimde yasadim şu an 17.haftadayim değerlerim iyi ilaç kullanmama rağmen ama beslenmeme özen gösteriyorum. İlk gebeligimde doğuma yakın damardan almıştım demiri doktorunuz uygun gorurse öyle yapabilir belki
Dbxfdg Yodik pekmez tüketmeni öneririm ama düzenli olarak ve yeşil yapraklı sebzeler kuruyemiş vs yani demir açısından zengin olan her şey demir ilacını da aç karnına full düzenli almanı tavsiye ederim
Nazclk_33 Demir ilacını yemeklerden en az 1 saat önce alırsanız emilimi verimli oluyormuş. Kuru siyah üzüm, tahin helva ve pekmez öneririm. Umarım faydalı olur 🤲🏻
Yodik Nazclk_33 yemekten 2 saat önce alıyorum genelde söylediklerinizi de tüketiyorum ama nedense yükselmiyorr