Hux Artık geceleri kalkıyorum sabah erken uyanıp Bidaha yatamıyorum kasık ağrısı sürekli şimdi ayaklarım ağrımaya başladı sabah gözümü açar açmaz açım sürekli büyük tuvaletim geliyor gibi doğum korkusu zaten cabası son 1 ay nasıl geçicek arkadaşlar
Prensess33 Hux 36+2olduk gece uykusu aslla yok uyuyamıyorum arti çok hazımsızlık el ayak yanması var bugün kontrolümüz var bakalım ne durumdayız🙃
firstmama Aynı dertten muzdaribiz 3te anca zar zor dalıp onda bile 3 kez wcye kalkıyorum sabah 7 demeden zonk ayaktayım asla geri uyuma yok. Sağa dönemiyorum sola dönemiyorum sürekli bir kasık ağrısı şiddetli. 33+6
Hux gmz_cpkn_96 az kalmış sizin doğum nasıl olcak belli mi bide çocuk gelmeden uyu dinlen diyorlar nasıl uyucaz
Hux Benimde bugün kontrol ne nst sokuyor ne bişey diyor 36. Haftada belli olur dedi bugün söylicem şikayetlerimi
firstmama Bence önce nstyw git kendin sonra direkt doktorun odasına git. İdrar yolu enfeksiyonu varsa o da sancı yapıyormuş benim muhtemelen oyüzden cok agrım oluyor
Hux firstmama bana da öyle dedi İdrar kültür test yap dedi yaptım ama yanlış yapmışım her yere bulaşmış ama 3 haftadır var agrım
Hux firstmama gittim doktor muane etti nst yaptı sancı da yok açılmada vajina damarlarım çok şişmiş o ağrı yapabilir dedi vitil verdi ayrıca ilk defa açıklık muanesi yaptı ve hiç acımadı burda herkez çok acıuor yazmıştı gerçekten burda bence kötü şeyler yazılmamalı insanın aklında öyle kalıyor