Meral_63 asil15 teşekkür ederim yrn sağlık ocağına gidim ben 🥹 inşallah yükselir bi bebeğimi kaybettim kürtaj oldum 8 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin bu sefer ALLAH kısmet ederse sağ Salim kucagima almayı çok istiyorum 🥹
asil15 Meral_63 inşallah canım benim birbirimize dua edelim benimde yarın kontrolüm var 2 hafta önce kese boştu inşallah olusmustur seninde inşallah güzel şekilde yukselir.