Havva433 Doktora gittim bugun nişandır dedi bana. Bir iki güne doğurursun dedi. Açılma var mı bakmadı ama. O pembemsi akıntı güne içinde bi kac defa daha geldi. Az önce yine geldi ama bu sefer sirtta bir ağrıyla beraber. Bir miktar sıvı aktı. Ben de suyum mu geldi acaba diye düşünüyorum sızıntı seklinde de olabiliyormus anlayamıyorum