Rojingunes
Korkulacak hiçbir şey yok bende kullandım şuan da kullanıyorum hamileyim. İlk gebeliğim de kullandım oğlum şuan 5 yaşında, ikinci gebeliğim de kullanıyorum şuan 34+4 haftalığız bir sorun çıkmadı şükür. Ama ben sabahları coraspirin akşamları iğne yapıyorum 32. Haftalarda habı bıraktık iğne ile devam ediyoruz. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌺