KLORAKHANIM Kızlar kaçıncı haftaya kadar rahat yattınız, ben yüz üstü yatmadan asla uyuyamıyorum 12 haftalık şuan hala yüz üstü🥲 uykudan sonra sol tarafıma dönüyorum ama bazen de yüz üstü kalıyorum
Melisalp KLORAKHANIM 17.haftadayım hala daha yüzüstü yatıyorum ama karnım artık yatma diyor gibi zaten bğyüdükçe istesen de yatamıyorsun😍
Edaaktas2 KLORAKHANIM yaa bende çok rahatsız uyudum. Ama doktorum belli bir haftaya kadar istediğin gibi yat dedi. Karnınız çok çıkmadıysa yatabilirsiniz bence 12. Haftada
KLORAKHANIM Melisalp ayy ben ilkinde nasıl uyudugumu unutmuşum bile, peki basıl uykuya dalıyorsun zorlanıyor musun
KLORAKHANIM Edaaktas2 karnım bi tık batıyor bebiş sağ tarafta orayı biraz havada turuyorum ama 3-5 haftaya kadar hiç dönemem gibi. Her gece 4 de kalkıp uyuyamıyorum stressten bu saate kadar oturuyorum
Edaaktas2 KLORAKHANIM ben şuan 22 deyim ve ilk haftalar daha stresliydim senin gibi bir arkadaşım da ben son haftalara kadar istediğim gibi uyudum diyince, annem de biz uyku pozisyonu mu bilirdik kızım yüzü koyun çok uyuma yeter diyince rahatladım 😅 şuan daha iyi uyuyorum
MaviNur25 30haftalıgım nasıl yatacagımı bilemiyorum her şekil rahatsız ediyor mecbur sola dönüp bacak arama bişey koyup öyle yatmaya calısıyorum yüz üstü falanda mazide kaldı imkansız 😂😂 ama genelde solunuza yatmaya calısın kızlar önerilen pozisyon o şekil hamilelikte
KLORAKHANIM MaviNur25 ayyyyyy ilk hamileligimde o aylarda etim çürüyecek diye korkuyordum, ben ilk hamileligimden önce yüz üstğ yatmıyordum çok zorlanmadım bu yeni huyum maalesef o yüzden bakalım nasıl olucak