Üzülmeyin ben 40 haftalık dogum yaptığımda da aynı sıkıntıyı yaşamıştım. Solunumdan yoğun bakıma alınmıştı. Doğumdan 1 gün sonra. 1 hafta kaldı. Antibiyotik tedavisi başladıkları için yatida bırakmadılar. Çoğu bebekte vardı o sıkıntı. İçinizi rahat tutun bursey olmaz insAllah