aryasal3429 Eslem2112 uzun zamandır bekliyordum çok üzülüyordum dün kan verdim gece durmadan uyanıp sonuç çıktımı die bakıyordum saat 5 de gördüm bidahada uyuyamadım
aryasal3429 senem0987 Meral_63 Oznurozkatarr Songulblt Eslem2112 kızlar aile hekimi perşembe tekrar kan ver pozitif ama değer küçük ya çok yeni yada yalancı çıkabilir önemli olan değerin yükselmesi dedi
aryasal3429 Happymeltem canım bilmiyorum kendi bişeyler yaptı benim daha adetime var ve sonuç bu çok şaşırdım herkes gidiordu bende şansımı denim dedim ve çok şükür oldu
Songulblt aryasal3429 bende 31 le öğrenmiştim 16 haftalık olduk çok şükür darısı basına hamılelık var canım gözün aydın
senem0987 Ay hayırlı olsun canım biz hamişler çoğalıyor bende 4 gün gecikmeyle 2786 yla öğrendim bu ay hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Oznurozkatarr aryasal3429 evet canım 2 güne 1 artışına bakılıyor benim dediğim gibi ilk verdiğimde 12 ydi yükseldi şükür